blockquote> دراما Empress Ki الحلقة 1 - عاشق الدراما
Latest Movie :

دراما Empress Ki الحلقة 1



 Mail



vimple




 myvi




 dailymotion




movzap




 Vidto




 Videobam




 hqq





 ترجمة وتدقيق : نورما - دراما وندور لاند
Share this article :

+ التعليقات + 4 التعليقات

غير معرف
5 مارس 2014 في 12:47 ص

انا بجد بشكركم على المجود داااااااااا فرحتونى جداااااا بالمسلسل دا انه نزل على الموقع هنا وبجد الموقع من تقدم لتقدم
انا عندى رجاء وارجو الاهتمام بيه انا عندى مشكله فى الكمبيوتر مش بيشتغل عندى غير سيرفر vkontake رجاء انكم تنزلو المسلسلات كلها فيها السيرفر دا انا طلبت منكم الطلب دا قبل كده واسفه على الازعاء فى الالحاح فى الطلب بس بتمنى انى اتابع الموقع
وشكرا مره تانيه على التعب والمجهود فى الموقع

5 مارس 2014 في 2:10 م

اخي نحن نحاول بكل جهودنا تنزيل جميع السيرفرات وخاصة سيرفر vkontake
الحلقات الجديدة على الموقع معظمها تحتوي على هذا السيرفر

غير معرف
5 مارس 2014 في 7:44 م

شكرا على مجهودكوا الملحوظ فى الموقع انا عارفه انى طولت عليكوا فى الالحاح على السيرفر دا بس انا نفسى اكون متابعه للموقع من بدايه الحلقات لكل مسلسل والمسلسلات بدايه حلقاتها مش موجود فيها السيرفر دا علشان كده بقول الرجاء دا واسفه على الازعاج لو كان طلبى ضايقك

5 مارس 2014 في 8:57 م

لا اختي طلبك ما ضايقني من حققك ان تطلبي ومن واجبنا ان ننفذ
وشكرا على متابعتك لنا

إرسال تعليق

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. عاشق الدراما - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger